Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
Azet.sk prejdi na

Štíhly driek môžete mať aj bez diéty! Vyskúšajte 15 jednoduchých trikov a vaše bruško bude opäť ploché

13.01.2016 Nový Čas pre ženy

Správna strava, dostatok pohybu a hlavne, dopriať si aj oddych! Tu je 15 trikov, ako sa dopracovať k štíhlejšiemu drieku aj bez diéty.

Ako účinne a jednoducho zoštíhlite váš driek? 3 obrázky vo fotogalérii Ako účinne a jednoducho zoštíhlite váš driek?

Ako účinne a jednoducho zoštíhlite váš driek, aby ste sa opäť cítili dobre a pozitívne?

1. Radšej žiadnu čokoládu

Skúste sa zriecť všetkých potravín, ktoré zaťažujú črevo. Patrí medzi ne aj kakao, banány, čokoláda a biely chlieb.

Pokračovanie článku pod reklamou videoreklama

2. Zoštíhľujúci spánok

3 hodiny pred spánkom už nič nejedzte. Tak môže vaše telo počas noci optimálne tráviť a hlavne spáliť tuky.

3. Správne držanie tela

Ak ste pri chôdzi pekne vystretá, vyzerá vaše bruško hneď krajšie. Takže, vystrite chrbát, ramená spustite voľne smerom dozadu a vypnite prsia. Brušné a sedacie svaly napnite. Hlavu hore a vytiahnite krk.

4. Zredukujte obvod

15-minutový kúpeľ s morskou vodou sa postará, aby sa vaše telo zbavilo prebytočnej vody a nabudí vašu látkovú premenu. Kilo morskej soli z lekárne rozpustite v 36 °C teplej vode.

5. Surovú stravu len na obed

Surová strava na večer je ťažšie stráviteľná ako varené jedlo. Preto varené na večer a surovú zeleninku a ovocie si doprajte na obed.

6. Gymnastika s loptou

Ľahnite si na chrbát a nad bruchom držte v rukách kilovú loptu alebo fľašu s vodou. Nohy vystrite, zodvihnite z podložky a striedavo zdvíhajte jednu a druhú nohu smerom hore. Zároveň zodvihnite hlavu aj ramená a loptu (fľašu) s vystretými rukami prikladajte striedavo k pravej a ľavej nohe, vždy k tej, ktorú práve nezdvíhate.

7. Opatrne soľte

Telo ukladá v oblasti brucha nielen tuky, ale aj vodu. Silno solené mäso, predovšetkým hotové produkty, to ešte umocňujú. Jedlo ochucujte radšej bylinkami.

8. Posilnite si brušné svalstvo

Ľahké cvičenie na každý deň vám pomôže spevniť bruško. Brucho vtiahnite hlboko do seba, krátko vydržte a opäť uvoľnite. Potom sa 5-krát za sebou rýchlo nadýchnite a vydýchnite tak, aby sa vám pohybovalo bruško. Opakujte 4-krát za sebou.

Náš tip:

Dvakrát do týždňa si zacvičte brušáky. 10-krát v 2 sériách. Ľahké cvičenie na každý deň vám pomôže spevniť bruško. 3 obrázky vo fotogalérii Ľahké cvičenie na každý deň vám pomôže spevniť bruško.

9. Preskúšajte hlad

Pijete málo? Potom sa vám môže stať, že si smäd zamieňate za hlad. Preto, než niečo zjete, mali by ste sa spýtať: Som hladná alebo smädná? Denne vypite aspoň 2 litre.

10. Dávajte pozor na potraviny s alergénmi

Niektoré potraviny u vás môžu vyvolávať nechutenstvo, nadúvanie a bolesti brucha. Zapíšte si, ktoré to sú a vyvarujte sa ich.

11. Teplá voda s citrónom

Je to ajurvédsky trik na dobré trávenie: pohár teplej vody s citrónom hneď ráno na lačno.

12. Náhrady cukru

Náhrady cukru v jedle, ako je napr. sorbit v dezertoch, zmrzlinách alebo žuvačkách bez cukru, sú nestráviteľné a postarajú sa o nafúknuté brucho. Okrem toho obsahujú skoro rovnaké množstvo kalórií ako cukor. Vyhnite sa im radšej.

13. Vypoťte sa

Či fínska sauna, alebo parný kúpeľ, hlavná vec, že sa potíte. Vaše telo sa zoštíhli a následná chladná sprcha podporí látkovú premenu a spevní tkanivo na bruchu.

14. Domáce müsli

Raňajky si namiešajte samy. 2 PL ovsených vločiek, 1 ČL slnečnicových semien, 1 ČL tekvicových semien a 1 PL pšeničných otrúb.

15. Cvičenie s činkami

Ľahnite si na chrbát. Nohy pokrčte. Do každej ruky uchopte 1-kilovú činku. Nohy prekrížte a skrčené zdvihnite z podložky. Ruky tlačte proti sebe a posúvajte ich smerom za hlavu. Lakte aj kolená sú spolu. Vrchnú časť tela zodvihnite z podložky. Ruky za hlavou vystrite a telo položte na podložku. Cvičenie opakujte 10-krát.

Ako účinne a jednoducho zoštíhlite váš driek? 3 obrázky vo fotogalérii Ako účinne a jednoducho zoštíhlite váš driek?

Tlačiť Diskusia
NEPREHLIADNITE
Vyrobte si vlastné menovky na vianočné darčeky