Používaním stránok prevádzkovaných Azet.sk, a.s. súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.OK Viac info
Azet.sk prejdi na

Nič netušiaca Júlia uzatvorila úrazové poistenie: Keď mala dostať plnenie, čakala ju studená sprcha!

14.02.2016 iva

Dozvedela som sa, že môj finančák nosil mnou podpísanú a zaplatenú zmluvu v kufríku a vôbec ju neodovzdal do poisťovne.

Aj vám by malo byť podozrivé, že 2 mesiace po podpise zmluvy a úhrade prvej platby vám neprišla z poisťovne žiadna odozva. Aj vám by malo byť podozrivé, že 2 mesiace po podpise zmluvy a úhrade prvej platby vám neprišla z poisťovne žiadna odozva.

Pred 2 mesiacmi som cez finančného sprostredkovateľa uzatvorila úrazové poistenie. Aké bolo moje rozhorčenie, keď som mala dostať plnenie za kritickú chorobu a vtedy som sa dozvedela, že môj finančák nosil mnou podpísanú a zaplatenú zmluvu v kufríku a vôbec ju neodovzdal do poisťovne, ktorá mi plnenie, samozrejme, odmietla kvôli tomu, že poistku nemali nahratú v systéme. Ako mám postupovať?

Čitateľka Júlia, 49

Finančný konzultant Marián Ďurík radí:

Toto je otázka skôr pre právneho zástupcu. Z hľadiska finančného poradenstva došlo k flagrantnému porušeniu profesionálneho prístupu vášho poradcu, na čo ste mohli doplatiť. Mohli hovorím preto, že aj keby váš finančný sprostredkovateľ odovzdal zmluvu do poisťovne včas, aj tak by ste kvôli tzv. karenčnej dobe nemali nárok na poistné plnenie.

Pokračovanie článku pod reklamou videoreklama

Tá trvá spravidla pol roka, takže ak ste ochoreli po 2 mesiacoch, nemali by ste na plnenie nárok. Na druhej strane – aj vám by malo byť podozrivé, že 2 mesiace po podpise zmluvy a úhrade prvej platby, vám neprišla z poisťovne žiadna odozva – ani v podobe akceptačnej zmluvy, ani v podobe výzvy na úhradu druhej platby. 

Tlačiť Diskusia (2)