Používaním stránok prevádzkovaných Azet.sk, a.s. súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.OK Viac info

Pondelková diéta: Efektne vás zbaví víkendového bruška!

24.09.2012 , kb, Nový Čas pre ženy

Využite jednoduchý trik, ako po bohatom víkende zapracovať na svojej postave, a dajte sa zlákať pondelkovým chudnutím!

Víkendové hodovanie sa najskôr ukáže na brušku. 5obrázkov vo fotogalérii Víkendové hodovanie sa najskôr ukáže na brušku.

Celý týždeň venujete pozornosť vášmu jedálnemu lístku, ale keď príde víkend, pravidelne podľahnete pokušeniu dní plných relaxu a maškrtenia? Tie sa však, žiaľ, nemilosrdne odzrkadlia na ručičke váh. Nezúfajte! V pondelok si na začiatok týždňa môžete nastaviť vaše telo na spaľovanie nadbytočného tuku. Vy sa tak nemusíte zriecť pôžitku nedeľňajších dobrôt!

Velmi dôležité

Aby chudnutie išlo ako po masle, treba denne vypiť minimálne 2 až 3 litre vody, a na neresti po víkende rýchlo zabudnete!

Smelo hodujte

Raňajky: Cuketová omeleta (330 kcal, 22 g tuky)

Na 1 porciu potrebujeme 75 g cukety, 1 cibuľu a 1/2 červenej papriky, pokrájame na kocky a podusíme na 1 ČL oleja. V miske vymiešame 3 vajcia, 3 PL mlieka, okoreníme a zalejeme zeleninu. Na miernom ohni dusíme asi 10 minút.
Na obed pripravíme fašírky so zemiakovým šalátom a na večeru servírujeme obloženú celozrnnú žemľu so šunkou

Zdravé vychutnávanie

Raňajky: Tvaroh s ovocím (260 kcal, 7 g tuky)

Na 1 porciu potrebujeme 100 g nízkotučného tvarohu, 50 g pokrájaného sušeného ovocia (napr. figy) a 10 g píniových oriešok. V miske všetko spolu zmiešame a servírujeme.
Na obed podávame kuracie prsíčka s ryžou a na večeru odporúčame zapečené zemiaky s paradajkovým šalátom či salsou.

Odštartujte s pôžitkom

Raňajky: Chlieb obložený čerstvým syrom (270 kcal, 7 g tuky)

Na 1 porciu potrebujeme 50 g čerstvého syra cottage a 1 ČL šťavy z rakytníka rašetliakového, vymiešame dohladka. Potom 1 plátok celozrnného chleba natrieme syrom, obložíme 2 plátkami paradajky a posypeme nasekanými bylinkami.
Na obed odporúčame varenú údenú šunku so zemiakmi a na večeru zas porciu ľahkej zeleninovej polievky

Vychutnávajte šťavnato a chrumkavo

Raňajky: Ovocné cereálie (300 kcal, 10 g tuky)

Na 1 porciu zmiešame v miske 20 g bieleho jogurtu spolu s 1 PL hruškovej šťavy, 1 PL smotany dohladka. Primiešame 75 g na kocky nakrájaných jahôd, 1 kivi a ovsené vločky, premiešame a servírujeme.
Na obed odporúčame kuracie prsíčka so šalátom a na večeru uvaríme cestoviny s lososovou omáčkou.

Tlačiť Diskusia
Čas pre ženy>Zdravá a štíhla>Diéty>Pondelková diéta: Efektne vás zbaví víkendového bruška!